گزارش عملکرد تولید در چهار سال اخیر شرکت آلومراد

مدیریت شرکت آلومراد در نیمه دوم سال 1399 سکان این شرکت تولیدی را در دست گرفت. اولویت اول، ایجاد کار، تولید مستمر و رسیدن به جایگاه مناسب شرکت آلومراد بر اساس آنچه هدف گذاری شده بود با اهتمام در دستور کار قرار گرفت. اولویت دومی که در راستای اهدافی که نام بردیم مد نظر قرار گرفت ایجاد فرایند صادرات بود که برای اولین بار در این مجموعه تولیدی به ظهور رسید و افتخار آن برای کارکنان و مدیران این مجموعه رقم خورد. خوشحالیم که در مسیر نا هموار تولید توانستیم چراغ راهی باشیم برای آیندگان تا بدانند در شرایط سخت و طاقت فرسا با کوشش و توکل به خدا می توان بر مشکلات غلبه کرد. این توضیح به مثابه درختی کهن سال است که با عمری به اندازه 50سال پس از گذر از ناملایمات روزگار، مجددا همچون گذشته با به ثمر نشستن میوه خود کام همه را شیرین کرد.

ما با فراز و فرودهای بسیار توانستیم هم به خود و هم به سهامداران عزیز ثابت کنیم که با نلاش و پشت کار توام با درستکاری، همت مضاعف، صبر، کار گروهی مبتنی بر وفاداری، تحمل، خرد ورزی و استفاده از ظرفیت ها می توان چرخ تولید را چرخاند و ذینفعان در هر گروه و رده ای که چشم امید به این مجموعه تولیدی را دارند امیدوار نگاه داشت.

روند تولید در چهار سال متوالی در شرکت آلومراد

جهت اطلاع سهامداران عزیز ما به منظور بیان عملکرد خود در دو سال گذشته در جداول زیر در دو محصول مفتول آلومینیومی و بیلت آلیاژی روند تولید از سال 1397 تا سال 1400 را به نمایش گذاشتیم. این جداول نشان می دهند کارکنان و مدیران شرکت آلومراد با همت و هم افزایی خود نسبت به افزایش فزاینده تولید در سال های اخیر و مقایسه آن با سالهای گذشته عملکرد مثبتی را رقم زده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *